Great Eastern Takaful

Great Eastern Takaful Sdn. Bhd. merupakan Pengendali Takaful yang menyediakan Perlindungan Takaful Keluarga, perubatan dan pelan pelaburan. Pengendali Takaful ini telah ditubuhkan pada Disember 2010 dan didaftarkan di bawah Akta Takaful 1984 dan dikawal selia oleh Bank Negara Malaysia. Ianya disokong oleh 2 institusi utama di Malaysia, Kumpulan Great Eastern, yang merupakan kumpulan insurans terbesar dan tertua di Malaysia dengan pengalaman melebihi 100 tahun, dan Koperasi Angkatan Tentera Malaysia Berhad, salah satu syarikat koperasi yang terbesar di Malaysia dan mempunyai lebih daripada 140,000 ahli.
Kini Great Eastern Takaful menawarkan lima kategori produk iaitu pelan perlindungan asas/teras (i-Great Teras), pelan perlindungan haji (i-Great Amal), pelan pendidikan anak-anak (i-Great Iqra’), pelan perlindungan perubatan (i-Medik Rider dan i-Medik Rider Plus) dan plan pelaburan (i-EPCC, i-Great Abadi, i-Great Damai dan i-Great Idaman).
Selain perlindungan jaminan kewangan dan simpanan, melalui pelan perlindungan ataupun pelan pelaburan ini, peserta turut akan menerima manafaat lain seperti wang khairat kematian dan badal haji yang diuruskan oleh Great Eastern Takaful bernilai RM 3,000 bagi muslim manakala bagi bukan muslim, peserta juga akan menerima wang khairat kematian beserta wang tambahan RM 3,000 iaitu sebagai ganti/pilihan badal haji berbanding dengan muslim.

Saturday 18 April 2015

Great Eastern Takaful : i-Great Damai (Medical Card Takaful+ Pelaburan)

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Jom baca sambungan dari Great Eastern Takaful : Medical Card pentingnya untuk dimiliki pada yang terpikir, terconggak2, tak tahu mana satu pilihan hati terus sambung baca kelebihan Pelan i-Great Damai luangkan seminit dua sebelum anda didapati menghidap salah satu dari 36 penyakit kritikal.
YES hospital kerajaan ada...!!
Tapi anda nilai sendiri, tak salah menabung untuk kesihatan, kesenangan,kegembiraan....dah sakit tentu tentu anda tak nak sedih sedih,bermuram durjana kan dengan layanan kelas 3 ataupon 4 tapi bayangkan masanya anda sakit anda tetap dilayan bak bidadari hanya dengan adanya Medical Card Takaful... sure sure nak kan..!!! Jom dapatkan segera...



i-Medik (Medical Card Takaful)
  1. Lindungi kesihatan dan keperluan perubatan anda dengan rawatan sebelum & selepas kemasukan hospital, perbelanjaan pembedahan dan rawatan pesakit luar dengan medical card takaful kami.
  2. Ada juga mendapat pampasan jika anda mengidapi 36 penyakit kritikal.
  3. Sekiranya anda diwadkan didalam hospital, anda akan menikmati manafaat tunai harian bagi wad normal atau 2 kali ganda manafaat tunai harian untuk kemasukan Unit Rawatan Rapi.
  4. Dan juga Pengecualian sumbangan bulanan untuk pemegang polisi jika berlaku penyakit kritikal @ hilang upaya, anda tidak perlu membayar caruman bulanan anda tetapi  perlindungan diteruskan.kerana perlindungan anda dibayar melalui Dana Tabarru’ kami.

Perlindungan
• DD (Kematian)
• TPD (Lumpuh Kekal)
• CI (36 Penyakit Kritikal)
• EPCC (Early Payout CriticalCare Rider)
• ADD (Kematian akibat kemalangan)
• AMR (Klinik luar)
• CABX (Comprehensive Accidental Benefit Extra)
• i-GrEaT Income
• iMedik – Medical Card Takaful
• Hospital Benefit (RM 50 – RM 500 bergantung pada gaji)
• Khairat Kematian RM 2000 bagi setiap polisi.


Bestnya lagi dengan Pelan i-Great Damai

  • Early payout critical cover sebanyak 25% dari jumlah sum assured. 
Contoh, jumlah sum assured ialah RM50,000. Apabila pemegang polisi menghidap kanser stage 1, 25% dari RM50,000 iaitu sebanyak RM12,500 akan diberi kepada pemegang polisi (yang pertama di Malaysia mempunyai pakej seperti ini.

Kebanyakan produk takaful yang lain hanya akan memberi wang pampasan pada kanser stage 3 sahaja).

    • Pengecualian cukai pendapatan.
    • Car Assist Programme ( 24/7 servis kereta rosak atau tunda kereta ke bengkel)



    Anda fikir, anda nilai. Bertindak sekarang sebelum terlambat!

    Life is Great!!!

    suhaila Great Eastern Takaful
    0133422646 (available on whatsapp)
    suhailas.getakaful@gmail.com





      No comments:

      Post a Comment